Frases Ciclisme


“El dolor es temporal. Puede durar un minuto o una hora, un día o un año, pero en algún momento pasará y algo más ocupará su lugar. Si me rindo, ese acto durará para siempre. Darse por vencido permanecerá conmigo. Por eso, cuando tenga ganas de renunciar, me preguntaré con qué prefiero vivir.”
Lance Armstrong

dijous, 24 de febrer de 2011

L'entrenament de Intensitat pot substituir l'entrenament de volum?


P:Estimat BCSM,
Pot explicar la diferència (fisiològicament) entre entrenament d'alta intensitat interval i milles de resistència?He sentit que els intervals pot augmentar la resistència gairebé tant com fer llargues passejades. Estic molt ocupat i no té un munt de temps d'entrenament cada setmana, però encara vol arribar a algunes races locals de tant en tant. Puc sortir amb un o dos llargs viatges a la setmana si els parella amb dos dies d'interval? Què és un bon programa a aquells que només tenen al voltant de 10 hores a la setmana per entrenar? Ajuda!
- Scott
A.Scott,
Hi ha hagut diversos estudis d'investigació (veure més avall per a les referències), realitzat en els últims cinc anys que mostren respostes similars de capacitació per a les persones que participen en sessions d'entrenament molt curt que consisteix de diversos esforços a curt esprint màxim (4.6 X esprints màxim de 30 segons) en comparació amb un grup de control la realització de diverses hores d'entrenament de resistència. Un dels perills en l'extrapolació dels resultats de molts d'aquests estudis a un atleta ja formats és que molts dels estudis incloure individus molt capacitats mínimament, i molt baix volum de formació general (menys de quatre hores a la setmana per als subjectes entrenats en resistència). No he vist cap estudi que utilitzen ja ben subjectes entrenats o superior de formació general el volum d'entrenament típic dels ciclistes, encara que és possible que aquest estudi existeix.
Pel que fa a la quantitat d'entrenament necessari per a ser competitius, és possible trobar que els volums de formació inferior al normalment recomanada pot ser molt eficaç. Jo júnior entrenador d'elit i molts ciclistes de mestratge que només tren 12/06 hores a la setmana, però són competitius a Colorado i fins i tot a nivell nacional i internacional.Generalment, recomano dues sessions setmanals d'entrenament d'alta intensitat, en general amb un sol més llarg passeig per cap de setmana (2 a 4 hores de resistència) - passejades en ocasions dos més per setmana. En els dies de la resistència d'altres més curts, em suggereixen fins i tot alguns esprints màxima molt curt (5-15 segons) cada 5-10 minuts per obtenir un efecte d'entrenament millor que simplement muntar a base de constant / milles de resistència, possiblement per les raons indicades pels estudis per sota de .

Tinc una pregunta per VeloNews Centre de Capacitació? Envia-ho a TrainingCenter@competitorgroup.com

Boulder Centre de Medicina Esportiva va ser fundada per Andrew Pruitt, Edd, PA-C, el 1998. Durant els últims 12 anys BCSM ha estat proporcionant els atletes de tot el món amb el major nivell possible de cura. BCSM ofereix una àmplia gamma de serveis, incloent Ortopèdica Clíniques, Teràpia Física, expert en 3D de muntatge de bicicletes, executar anàlisi de la marxa, entrenament i formació, serveis de nutrició, proves de rendiment, i molt més. Per obtenir més informació, visiteu www.bch.org / Sportsmedicine, o truqueu al (303) 544-5700.
Referències: :
Gibala, MJ, McGee, Garnham SL, AP, Howlett, KF, Neu, RJ, i Hargreaves, M. 2009. exercici breu interval de intensitat activa l'AMPK i la senyalització de p38 MAPK i augmenta l'expressió de PGC-1α en el múscul esquelètic. J. Appl. Physiol.106: 929-934.
Burgomaestre, KA, Howarth, KR, Phillips, SM, Rakobowchuk, M. Macdonald, MJ, McGee, SL, i Gibala, MJ 2008. Similars adaptacions metabòliques durant l'exercici després d'un interval de baix volum i de esprint entrenament de la resistència tradicional dels éssers humans. J. Physiol. 586: 151-160.
Gibala, MJ, i McGee, S. 2008. Metabòlica adaptacions a l'entrenament d'interval curt termini d'alta intensitat: una mica de dolor per als molts del guany? Exerça. Esport Ciència.Apocalipsi 36: 58-63.
Gibala, MJ, JP poc, van Essen, M., Wilkin, GP, burgmestre, KA, Safdar, A., et al. 2006. esprint curt termini en comparació amb interval d'entrenament de resistència tradicional: adaptacions similars inicial en el múscul esquelètic humà i el rendiment físic. J. Physiol. 575: 901-911.
Burgomaestre, KA, Hughes, SC, Heigenhauser, GJF, Bradwell, SN, i Gibala, MJ 2005. Sis sessions d'entrenament de velocitat interval dels possibles augments del múscul i la capacitat oxidativa del cicle de resistència en els humans. J. Appl. Physiol. 98: 1985-1990.


FONT: VELONEWS
Traducció: google.translator

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada